Fat Burning Yoga

Az ülő testhelyzet által megrövidült izmokat megnyújtjuk, a törzsizmokat,  core izmokat megerősítjük, így a gerinc tartása is javulni fog, valamint a testtudat is fejlődik.

A bemelegítés után fokozatosan felemeljük a pulzus számot a 110-es tartomány fölé, ahol megkezdődik a mozgáshoz szükséges energia elégetése a zsírraktárakból. Az ászanákat felhasználva fokozatos erődinamikus mozgás jön létre. Ezzel formáljuk a kar, a törzs tartóizmait, ugyanakkor formálódik a fenékizom is. A vádli szálkásodik és kifejezetten megnyúlnak az izmok, így idővel gyémánt erősségűvé válnak.

Ezeket a dinamikus gyakorlatokat izületkímélő módon végezzük. Ezt maga a jóga biztosítja, nincsenek hirtelen mozdulatok.

Az óráknak tudatos anatómiai felépítése van, valamint fontos szerepet tölt be a prevenció is. Fokozatosan építjük bele az órákba a különböző légzéstechnikákat, amelyekkel bemelegítjük az ízületeket, felpezsdítjük a belső szervek anyagcseréjét. A tudatos légzés esszenciális az elme és a test összehangolt munkájának eléréséhez a jógagyakorlatok közben, mely rengeteget segít majd a tanulásban is. Az ászana gyakorlatok alatt a test minden részegysége megtelik energiával, a csakrákban megindul az energia áramlása – az idő, mint tényező, megáll.

Erősség

Közepes