REFORMER GÉPES pilates

Mi ez az óra? 

A Pilates módszer – amely nevét megalkotója, Joseph H. Pilates után kapta – olyan egyedülálló, egész testet átmozgató mozgásforma, mely ötvözi a nyugati és keleti mozgáskultúra eszközeit. 

Az órák speciálisan felépített áramló gyakorlatsorozata a mélyrétegű törzsizmok erősítésére fókuszál, melyek egyensúlyban tarják a testet. Fontos szerepet kap a légzéstechnika és a gyakorlatok helyes kivitelezése. A módszer rendszeres gyakorlása javítja a testtartást, növeli a hajlékonyságot, fokozza a koncentrációt és a testtudatot, valamint oldja a feszültséget és a stresszt. Célja egy vékony, sportos, esztétikus testalkat felépítése, és a tudatos mozgás által a szép testtartás elsajátítása. 

Ez az edzésmódszer talajon is végezhető, de elsősorban gépre lett kifejlesztve, melynek segítségével a gravitáció kiiktatható. A gépen lévő rugók ellenállásával dolgozunk, mely kíméli az ízületeket, harmonikusan erősíti és nyújtja az izmokat, szálkás, tónusos izomzatot eredményezve. Amellett, hogy a gyakorlatoknak kiváló az alakformáló hatása, akár rehabilitációs tréningként is alkalmazhatók. Megfelelő módosításokkal erőnléttől függetlenül mindkét nem számára kiváló edzést biztosít. 

A Pilates módszer az USA-ban már évtizedek óta nagyon népszerű a fitneszt kedvelők, színészek, táncosok, modellek és menedzserek körében egyaránt. 

“10 alkalom után érezni fogod a különbséget, 20 alkalom után látni is, 30 alkalom után pedig újjászületik a tested.”  (Joseph H. Pilates) 

Óratípus

 Szálkásító / Nyújtó 

Hogy épül fel az óra? 

A bemelegítést követően a reformer gépen a teljes test átmozgatásra kerül, elsősorban a mélyrétegű törzsizmokat erősítjük, a has-, hát- illetve a comb- és a farizmokat, de a kar izmainak erősítése sem marad ki. 

Kinek ajánlott? 

A pilates módszer kortól és erőnléttől függetlenül mindenki számára ajánlott, mivel minden gyakorlat nehezíthető vagy könnyíthető egyéni edzettségnek megfelelően. Az óra alapelve a folyamatos hibajavítás, hogy a sérülések kockázatát minimálisra csökkentsük. 

Terem

Pilates terem

Erősség

Kezdő | Közepes szint | Erős szint