Crossterem házirend Vissza

    • bemelegítés 15 perccel az óra előtt kezdődik. Kérjük, ne késs.
    • Ne csalj! A körök, ismétlések, szériák, mind számítanak. Az egód hagyd a termen kívül. :)
    • Pakold el minden edzés után a használt eszközeidet, ezzel is segítve a következő órára érkezőket.
    • Figyelj oda az étkezésedre, edzés előtt 2-3 órával egyél utoljára.
    • Phenj! A tested meg tud birkózni a kihívásokkal, de csak akkor, ha kellő figyelmet fordítasz a megfelelő pihenésre is.
    • Ne hajtsd túl magad! A túlzásba vitt edzés megnövelheti a sérülés veszélyt.
    • Nyújtás és mobilizálás- Minden WOD után.
    • Sérülés esetén azonnal szólj az edződnek.
    • súlyokat csak derék alól lehet ledobni.
    • Saját és mások testi épségére nagyon ügyelj, hiszen senki sem szeretne kihagyni hónapokat sérülés miatt.
    • Hozz magaddal benti cipőt, kulacsot, törölközőt.
    • Cipővel ne lépj a tatamira, mások ott fekszenek, szeretnénk megőrizni a tisztaságát és a szivacs állapotát is.
    • Open Box-ra az általunk már korábban felmért, vagy rendszeresen óráinkat látogató emberek jogosultak, ha még nem tartozol egyik kategóriába sem, várjuk jelentkezésed. :)

Köszönjük együttműködésed!

Kellemes edzést kívánunk!