DINAMIKUS JÓGA
Vissza

nagyanna_dinamikusA „dinamikus” szócska a hagyományos jóga pozíciók egymásutániságát jelenti. Általában egymásba folynak át a gyakorlatok, de adott soron belül, kicsit el is időzünk egy-egy pozícióban, hogy még jobban próbára tegyük a testünket és persze az akaraterőnket is.

Légzőgyakorlatokkal és ráhangolódással kezdjük az órát, majd bemelegítő, és átmozgató mozdulatok után, napüdvözlettel folytatjuk. Az álló ászánákat úgy hajtjuk végre, hogy a gerincre fókuszálunk, talajon csavarások, előre és hátrahajlások, és relaxációval koronázzuk meg a gyakorlást.

Mindenki a saját edzettségi, erőnléti szintjén végezheti a gyakorlatokat. A dinamikus jóga tökéletesen karbantartja a mélyen fekvő izmokat, mindenféle sport kiegészítője lehet. Az egész óra folyamán lassú, kontrollált munka folyik, ettől is olyan harmonikus ez a mozgásforma. Mindehhez kellemes lounge zenét hallgatunk, már csak élvezni kell a bennünket érő hatásokat!

A dinamikus (flow) jóga arra tanít, hogy legyél tudatában minden lélegzetvételnek és legyél tudatában minden mozdulatnak is. Az ászanákat (pózokat) nem önmagukban, hanem egy folyamat részeként gyakoroljuk, sorozatba rendezve, még sincs két egyforma dinamikus jógaóra.
A gyakorlás során a test mozgását összehangoljuk a légzéssel és közben az elmét is ugyanerre, vagyis magára a gyakorlásra, a testre és a légzésre irányítjuk, szinte végig folyamatosan mozgunk, ezáltal egy valóban intenzív és fejlesztő jógázásban lehet részed.
Az órára jöhetnek kezdők és haladók, mivel szinte minden gyakorlathoz mutatok variációkat, így a résztvevők a saját aktuális állapotuknak megfelelően tudják követni az órát.