Szabó Niki
Vissza
Szabó Niki
  • Végzettségek:
    • Csoportos fitness instruktor (IWI)
    • Személyi edző(IWI)
    • Preventív gerinc- és stretching tréner(IWI)
    • Pilates tréner (Fitness Company)
  • Óráimon dolgozunk…

    • a fejlett core izmokért,
    • a szép testtartásért,
    • a biztos koordinációért,
    • az ízületek nagyobb mozgáskiterjedéséért,
    • a törzs stabilitásáért
  • Gerincórán a törzset stabilizáló és mozgató izmokért, főleg a mélyizmokért dolgozunk. Ha a gerincünk, vagyis a központunk körüli core izomkat megfelelően fejlesztjük, a mindennapokban egy egész sor kellemetlen érzést, pl. derékfájást, és egyéb fájdalmat, sőt, sérülést kerülhetünk el, ami befolyásolja az egész napos tevékenységünket, hangulatunkat, közérzetünket.

    A gerinctréning biztos alap a későbbi izomépítő edzéseknek is, hiszen házat sem építünk alapok nélkül. Hiába van pl. szép tónusos vállizma valakinek, ha fájdalommal, sérüléssel küzd a mélyizmok gyengesége miatt.

    Kopások, ficamok, fájdalmak az ízületekben – főleg térd, csípő, váll területén – mind megelőzhetőek, ehhez is nagy segítséget nyújt a gerinctréning erősítő, mobilizáló gyakorlatsora.

    Az egész napos ülőmunkától, egyoldalú mozgástól kialakuló rossz tartás, összetorlódott csigolyák, petyhüdt izmok, és izomegyensúlytalanság ellen is dolgozunk.

  • A pilates óra legfőbb célja a törzsizmok, core imok erősítése, amit speciális gyakorlatokkal érünk el. A gravitáció nem játszik kiemelkedő szerepet ebben az óratípusban, szinte az összes gyakorlatot ülő és fekvő helyzetben végezzük. Nagy hangsúlyt fektetünk a légzőtechnikára, a precíz, pontos gyakorlatvégrehajtásra, amiben kiseszközök, pl. pilates karika, kis labda, henger segít minket.A pilates-szel erőt, hajlékonyságot és egyensúlyt is fejlesztünk. Tudatos mozgáskoordinációt, gyönyörű tartást, és erős, fejlett törzsizomzatot érhetünk el vele.
  • Óráimat ajánlom azoknak…:
    • akik sok ülőmunkát végeznek,
    • akiknek nyak/ hát/ derékbántalmaik vannak,
    • akik sérülés után/ hosszabb kihagyás után visszatérnének a rendszeres sportoláshoz,
    • akik rossz egyensúlyérzékkel bírnak, és ezen javítanának,
    • akik szépen definiált, erős törzsizmokat szeretnének,
    • akik fogyni szeretnének, de az erősebb intenzitású mozgáshoz szükségük volna egy biztos alapra,
    • akiknek fontos a prevenció, hogy az idő előrehaladtával ne fájjanak az ízületei, a dereka, a háta stb…