Perényi Tamás
Vissza
Perényi Tamás
  • Végzettségek:
    • Semmelweis Egyetem – Általános Orvostudományi Kar
    • SPINPOWER Instructor Certification, Mad Dogg Athletics, New York
    • SPINNING Instructor Certification, Mad Dogg Athletics, New York
    • STAR Level 2 Certification, Mad Dogg Athletics, US
    • Active Older Adults – Course – Mad Dogg Athletics, California
    • Resistance Training for Spinning – Mad Dogg Athletics, California
    • Exercise Physiology Fundamentals, Mad Dogg Athletics, California
  • Magamról:
    • Azért tartom Spinning rajongónak magam, mert belgyógyász és kardiologus orvosként fantasztikusan jó tapasztalataim vannak ennek az edzésfromának az élettani hatásairól. Akár kezdõ vagy, akár haladó, akár fiatal, vagy idõs – erõsebb és egészségesebb leszel – hiszen amit a szïv és érrendszeri egészséged érdekében tehetsz, annak nagy részét a Spinning programban megtalálod!!

      A pulzus tartomány, a pedálsebesség, az ellenállásintenzitás és a mozdulatformák pontosan kitervezett egybehangolásával (és persze kedvenc zenéiddel!!!) idõvel 5 különbözõ energiazónát ismerhetsz meg – igérem mindegyik remek élmény lesz!!

    • A rendszeres Spinning edzés:
      • segit relaxálni, regenerálódni,
      • mentálisan felfrissit és jobban fogsz tudni összpontositani,
      • javul az állóképességed,
      • izmaid nemcsak erõsödnek, hanem dinamikusabb és robbanékonyabb is leszel,
      • javul a sziv pumpafunkciója,
      • bizonyitottan pozitivan hat a vérnyomásodra, koleszterin szintedre, zsir metabolizmusodra és ezen keresztül
      • csökkenti a sziv és érrendszeri megbetegedés veszélyét,
      • javitja a légzéskapacitásodat és légzésfunkciodat,
      • erõsiti az immunrendszert (T sejt és macrophage szaporulat)
      • kiegyensulyozottabbá teszi a szervezet hormonszintjeit,
      • elõsegiti a nyugodtabb alvást,
      • csökkenti a szorongást, stresszt, depressziót, javitja a hangulatot és a közérzetet,
        – ha pedig szabadtéri/országuti bringás vagy, akkor nemcsak az állóképességedet növelheted, hanem a Spinning edzés csökkenti az izom és insérüléseid veszélyét is.